tisdag, februari 28, 2012

120228



DAGENS VILL HA: Converseväder
DAGENS KLÄDSEL: mjukisbyxor, vit tröja och grå kofta
DAGENS SMINK: nada
DAGENS FRISYR: något ruffsigt
DAGENS HÄNDELSE: kom av bussen i tid?
DAGENS LÅT: något brasilianskt
DAGENS PLANER: snart en promenad till dagis i solen. vanligt förekommande eftermiddags-/kvällssysslor för att sedan ta en till promenad med en fin vän innan jag somnar i soffan med laptopen på magen
DAGENS SAKNAD: min bror
DAGENS DUMMASTE: det vet jag inte ännu
DAGENS SJUKA: inget vad jag känner till
DAGENS DROG: kaffe
DAGENS ROLIGASTE: skrattade gott under nattens arbetspass men kan inte minnas åt vad
DAGENS FAVORIT: lackade naglarna!
DAGENS KÖP: klickade precis hem en Glossybox
DAGENS HUMÖR: trött, lugn, glad
DAGENS ORD: sol

annaliten

2 kommentarer:

ÅN sa...

Åhh converseväder! Vill jag också ha! (fast det verkar inte allt för långt bort här i Götet)

Anna sa...

alla vill vi ha det!
hejja våren & gräset!