lördag, februari 25, 2012

morgonsnack

- å vet du mamma, nu smygde jag ned. visst eller hur hörde du inte mig? jag skulle laga på mitt fäpp (skepp)

******************************************************************

- jaha jaha, vad ska ni ha till frukost då??
- jag ska småyoghurt!
- mmm, vilken smak?
- jordgubb, det tycker jag ger lite sommarkänsla sådär. sen tänker jag ha min sommarklänning på kalaset också.
- jag ska skjorta! säg mamma till pappa att han ska ha det också.

******************************************************************

- tänk vad knasigt mamma att du bakade mina semlor på natten mamma, du var vaken på natten.


******************************************************************

- oo! jag ser gräset som håller på att växa genom snön. hejja hejja gräset!


******************************************************************

det var vår morgon det!
nu morgonträning innan bak och kalas.
later!

annaliten

7 kommentarer:

Åsa sa...

Härligt med ungar!!

Mina pustar och stönar mest på morgonen ;)

Miss Upsey Daisy sa...

Gräset har endel att växa igenom här uppe i Dalarna... med det är på G ser jag.

pralinen sa...

åh, tack för att vi får lyssna... saknar småbarn ibland - snart 18åringar är bra men inte så där...

smile sa...

:-)

Den sista var min favorit. :-D

anna of sweden sa...

Tack för att du delar med dig!

Heja grästet!

Linda sa...

:D

Jag hejar också stenhårt på gräset.

Anna sa...

Åsa: snart är vi också där hoppas jag ;)

Miss UD: vilken glädjerapport ändå - snart är det vår på riktigt!

Pralinen: vassego! jag längtar lite efter det där snacket med äldre barn men vet samtidigt att jag kommer sakna detta något oerhört...

Anna: ja hejja hejja gräset!

Linda: du å jag Linda ;) & Brallisen!