måndag, september 24, 2012

loving lately




nu är den här! 
ännu inte svinkallt så lite spets med påklätt om ben och fötter tycker jag passar bra. 









kanske den perfekta frisyren! 
får se om jag vågar på torsdag... 
eller rättare sagt; om jag får en tillfällig hjärnkollaps och glömmer att mitt hår är långt ifrån
1. platt
2. rakt
3. medgörligt 

men annars så. 







bara fint. 






han börjar vackla nu. 
mannen. 
på att skåpen i köket ska ryka. 
jag lobbar för skänk med hyllor ovanför. 
wish me luck. 







man hänger ju en del i köket. 
Lisas broccolipesto lockar massor! 

& så skänker jag lite extra tack till Lina som räddar mig i det komatösa
 hitta-på-mat-tillståndet som råder nästan jämt. 








länkar och källor finns bland mina pinnade bilder på Pinterest

6 kommentarer:

smile sa...

Superfint alltihop. Men öppna hyllor i köket? Ja om jag haft städhjälp. Kanonfint, men jag vill inte tänka på dammandet. Och stekoset som jag föreställer mig lägger sig som en hinna överallt. Eller har jag för dålig köksfläkt? ;-D

Men visst är det fint! Kanonfint!

Vesnas vardag sa...

Fin top och snygg hylla. :) Gillar öppna hyllor, har haft det i kök tidigare och det är verkligen fräscht.

Frida sa...

Superfin frisyr! Förhoppningsvis har du en klok frisör som kan berätta om det funkar med ditt hår eller inte. Och öppna hyllor i köket. Jag tycker som Smile. Snyggt men galet opraktiskt!

hallinbloggar sa...

Så fin du är! Supersnygg blus! Frisyren ser också finfin ut. Har också alltid önskat mig öppna hyllor men stått tillbaka då jag INTE gillar att städa : )

Anonym sa...

Åh vilken underbar blus! Var kommer den ifrån?

/Susanne

Anna sa...

Smile: hm, näe jag menar inte direkt I köket utan mer vid matplatsen. och bara två. med väl utvalda finsaker. och en skänk för det man vill gömma. hatar ju att damma!

Vesna: ja det är verkligen snyggt!!

Frida: jag kapade en rejäl bit på testarna och jag tror att det kommer att funka utan att jag ska förlora mitt förstånd! :)

Hallin: fast det är inte jag! :)
japp, så himla fint med hyllor men faktiskt en smula opraktiskt det ger jag dig!

Susanne: tyvärr vet jag inte, bara pinnat den för att den var så vacker på Pinterest. sorry!