torsdag, oktober 11, 2012

blues


här i Stockholmstrakten har det varit frost vissa morgnar i veckan och Brallisen bad om tjockaste vintermössan till gårdagens svampplockarpromenad. 
brr. 

jag inbillar mig att det fortfarande funkar med ballerina och nylonstrumpor vissa dagar. 
i alla fall mellan 11 och 16. 

kan ha att göra med att jag föll handlöst för söta marinblå toffelskor från Top Shop häromdagen... 





blues



tröja - Lindex / sjal - Beck Söndergaard / armband - Cruciani

jeans - Gina Tricot / bh - H&M / flats - Top Shop

5 kommentarer:

Frida sa...

Fina! Men du, de där hjärtana i collaget, vilka budskap på??

Miss Marie sa...

Love, love, love sjalen! Så snygg. Men hade rensning av sjalar igår o insåg att jag absolut inte behöver fler sjalar. Och de där skorna, de är ju så snygga!

Librarybeth sa...

Vilken fin outfit! Förstår din förtjusning över skorna!!!!

Anna sa...

Frida: :) dom var lite galna, tänk att du läste dom :D

Miss M: behöver inte alls endast liten sjal till jag heller... men alla inköp behöver ju inte vara överlagda och genomtänkta.

Libby: tror dom skulle passa dig prima!

Anna sa...

Frida: :) dom var lite galna, tänk att du läste dom :D

Miss M: behöver inte alls endast liten sjal till jag heller... men alla inköp behöver ju inte vara överlagda och genomtänkta.

Libby: tror dom skulle passa dig prima!