söndag, oktober 21, 2012

loving lately



en av mina favoritsysselsättningar: 




eftersom jag konstant är rädd för att frysa går jag sällan baranklad. 
men tusan så snyggt! 
undrar även varför de där tightsen jag har i garderoben tagit vägen... 






härligt ljusa pasteller i den här bilden, och en inspirerande bildvägg. 
men jag fastnade för korgen - 
måste ha en sån för allt som ska upp och ner hela tiden! 







osäker på om det blir pumpapyssel här i år, 
men det är i alla fall sjukt smart att göra mönster med kakformar! 








k a n inte ledsna på äppelpaj! 
det här fina receptet är hämtat från Helena, en mammas dag. 









ni vet att julen står för dörren va?? 





alla bilder och länkar finns på min Pinterest.


4 kommentarer:

Miss Marie sa...

åh, baranklad, snyggt! Själv skulle jag gärna ha en korg från korbo o ha allt snyggt i! :)

Akan-Kakan sa...

Det där med att skratta tyst "som en efterbliven säl" är ju något man gör ALLDELES för sällan nuförtiden! Undrar om man kan träna upp sig igen?
=D

Marielle sa...

Älskar att skratta som en efterbliven säl - underbart! Satt och gjorde det i högskolans restaurang häromdagen. Lever på sånt länge :-)

Anna sa...

Miss Marie: baranklat är sommar! så himla himla fint. och Korbo - ursnygga!!

Akan-Kakan: jag tror bara att det handlar om att släppa hämningarna fria :D

Marielle: det är underbart! ha ha, kan se det framför mig!