söndag, oktober 14, 2012

ni bestämmer!

45 minuter spinning.

tredje träningspasset denna vecka.

jobbigt.

svettigt.

men: fegar jag?

har alltid varit rädd för att utmana mig själv.

om ett år ska jag springa Tjejmilen och jag vill inte ha milångest i sommar.

NU är det dags att lägga in en högre växel!

på tisdag, vad säger ni - springa en mil eller 75 minuter spinning?

klicka i formuläret uppe till vänster.

vet inte om det är kvällens Riesling som talar men if, låt så vara!


7 kommentarer:

Librarybeth sa...

Så, har röstat. Du kan få gissa på vilket av alternativen ;)

Anna sa...

:) jag tror att jag kan gissa!

Frida sa...

Spring en mil, vinn en bil som jag brukar säga ;-)
Ta nåt bra i lurarna, musik eller ljudbok och spring precis så lånngsamt så att det känns ok hela tiden. Så kommer du klara det finfint!

kram

//F sa...

Klart du ska springa...men inte en mil.
En mil ska du springa när du "sakta" tagit dig från din nuvarnade distans till en mil.
Om det nu tar en vecka el 4 må så vara.
Låt kropp och psyke sakta vänja sig vid ökad distans.
Du fixar en Tjejmil nästa år...2014 bjuder jag dig på Göteborgsvarvet.
Deal?

Ebba sa...

En mil såklart! Eller så långt som kropp och benhinnor fixar! Ett snusförnuftigt tips från en löperska till en annan: max 10 % distansökning i veckan gäller egentligen, inte för konditionen - för den har du alldeles säkert med all spinning och indoorwalking och så, men för benhinnor och knän! Så har du sprungit 9 km de senaste veckorna kanske en mil är bra, men du vet säkert bäst själv! Hejja Anna!

Kram!

Akan-Kakan sa...

Ja röstar också på springa! Fast välj distans efter hur mycket du sprungit tidigare.

Anna sa...

alla: tack för goda råd & pepp - ni är bäst!