torsdag, november 29, 2012

leo love



32 år gammal, leo-galning. 

jag tänker att jag som 40-åring kommer skämma ut min 15-åriga dotter å det grövsta. 

men jag kan inte hjälpa't! 

mössan från Lindex är galet fin OCH varm. 

så skönt det där, att bli gammal och slippa frysa. 




leo love



armband - Cocoo / mössa - Lindex / halsduk - Gina Tricot / glasögon - E&E, finns på Kii
jeansskjorta - H&M / lack - Mavala / tischa - Cubus / boots - Clarks / byxor - H&M





här ligger snön kvar utanför fönstret och jag jag har just vaknat, med hjälp av en stor kopp kaffe. 

ska snart slänga in en ananaspaj i ugnen och ikväll kommer svärföräldrarna för att fira min dotter. 

bara några minuter till här framför datorn... 

godmorgon! 

6 kommentarer:

liten sa...

Oh älskar mössan. Måste kollas in! Tack för tipset.

Åsa sa...

äh! Jag är stolt 42-taggare-leobärare! ;)
Och än har inte ungarna klagat.
Mössam är nice, men jag har nästan alltig mönstrad halduk/scarf... antingen leo eller missoni, så då blite det lite för mycket :(

Marielle sa...

Åh, ananaspaj... Åh, fy för att frysa - tur att man växt till sig!

mis(s)match sa...

Jag provade den. Superfin, men klarar inte av fällande angora...

Louise sa...

Älskar dina..vad säger man..outfitsförslag? På riktigt!!!

Mössan däremot, njäe. Däremot jag ta upp jakten efter den perfekta leosjalen.

Anna sa...

Liten: finfin!!

Åsa: kan det bli för mycket?! ha ha, härliga ungar du verkar ha.

Miss Match: men man bär den ju så kort stund?!

Louise: verkligen? tack - vad kul!
leosjalar kryllar det av; alla är nästan perfekta ha ha!