tisdag, november 06, 2012

men godmorgon!



den springer förbi, den här hösten. 
jag jobbar och försöker njuta av de lediga stunderna. 
prata med och pussa på min man. 
gosa snosa och uppleva mina barn. 
lyssna och skratta med mina vänner. 

och mitt virtuella liv blir lidande. 

men jag mår bra! 
känner att jag hinner med mig själv. 
prioriteringar mina vänner. 

idag är det tisdag, och inte vilken tisdag som helst - 
tacotisdag! 
tacotisdag kan vara ett av de finaste sätten att vakna till efter två nätters arbete. 

tacotisdag som följs av lite tvättstugearbete för att sedan sluta i soffan med ett trött huvud på makens bröst. 
imorgon en ljuvligt ledig onsdag. 

hoppas ni har det bra, önskar jag hann med att läsa och kommentera mera. 
men allt har sin tid. 
bjuder på en ny för mig i alla fall  favoritlåt. 
kram! 





2 kommentarer:

Marielle sa...

Prioriteringar är det bästa för att hinna med det vi kallar livet!

Anna sa...

så sant så sant!