lördag, januari 19, 2013

dagens buzz


hur mår din hud egentligen? 

strax innan vår resa i december fick jag hem ett paket med från Buzzador med body lotion från Dove Pure & Sensitive. 

en kräm för torr och känslig hy som jag verkligen gillar. 

Dove står för bra kvalitet och jag använder flera av deras produkter sedan innan. 

krämen jag provat går snabbt in i huden och håller den mjuk och smidig. 
även min lilla torrboll till son höll sig återfuktad i huden. 

nu har vi provat den i 35-gradig hetta och i torr svensk kyla och det är en produkt jag verkligen kan rekommendera. 

en liten provburk har jag kvar. 
någon som är intresserad av att prova? 
skriv en liten rad i inlägget så lottar jag ut en burk tillsammans med några andra små prov och skickar hem. 

jag tycker även att ni ska klicka er in och bli Buzzadorer. 
uppgiften som buzzador är enkel: få hem spännande nya produkter för att prova och dela ut till vänner och bekanta. återkoppla till Buzzador om hur produkten uppfattades av dig och dina bekanta. 

klicka dig in på länken om du är intresserad. 











4 kommentarer:

liten sa...

Är Dove papraben-fritt? Jag för ett litet krig mot parabener i min vardag.

Helena sa...

Vad roligt att få testa! Försökte buzza länge och väl men tyvärr var det aldrig min tur :(

Marielle sa...

Jag är hur vintertorr som helst i år, och dottern med, lämnar nästan vita spår efter mig...

Anna sa...

Liten: ja det är den! kriga på :)

Helena: så kul att det var just DU som blev lottad då! mejla mig så kommer ett litet paket på posten. kul!


Marielle: know det feeling.. all semestersol ramlar bort här hemma :o