lördag, januari 19, 2013

loving lately





kallt & krispigt denna lördagmorgon. 
-18° visade vår termometer. 







jag stannar gärna inne och kurar. 
plockar och fixar. 
myser och äter. 
en washiram måste jag göra i mitt eget officespace!








en flipklocka drömmer både jag och maken. 
jag drömmer även vidare om liten mini-makeover av köket....
vänner gör om sitt i helgen och jag fick nys om en stryktålig laminatskiva från Puustelli
light grey metall stone vilken ser ut som betong men har alla fördelar man vinner med laminat. 
enda bilden jag lyckats finna är här

måste spana på den!







vad annat som kan behöva en mini-makeover är ansiktet. 
jag har äntligen fått ordning på mitt tack vare produkter från Cliniderm.
vaknade med persiko-skinn igår! 

min BB-cream från Garnier räddar den blekaste nosen. 
här finns en liten guide till olika BB's.







gos & kos var det ja. 
tidigare hade jag inte halsduk inomhus men det är ju verkligen det bästa sättet att hålla värmen! 

halsduk ftw!







mat! 
efter den här veckan med ofrivillig diet i form av halsfluss är jag hungrig

denna varma macka med ljuvliga saker blandat måste bara smaka bra. 

brie, choklad och jordgubbe. 
smarr. 






fredagsfeeling deluxe på jobbet igår. 
sexsnack utan den minsta droppe alkohol och tårar som sprutade av skratt. 

schemalagt sex. 
duschsex. 
förspels-sms. 
fint så. 






all inspiration från min Pinterest

Inga kommentarer: