lördag, januari 05, 2013

när katten är borta

som det så käckt brukar heta.
med andra ord : maken är på bio och jag är hemma.  
passar således på att nätshoppa lite. 
bara lite. 
idel finheter.

som dessa ljuvliga ljuvliga honeycombs i design av Ingela P Arrhenius. 

hos Sofia på Mokkasin kan man handla sig mycket fattig, men jag bet ihop och begränsade washi-inköpen. 

och jag vet att Blixten kommer jubla när dessa kommer upp som dekoration till hans femårskalas. 



det och ett par boots. 
men ssschhyyss, det har ni inte hört. 



6 kommentarer:

Miss Marie sa...

De där är ju bara så snygga! Och boots, kul, jag har också handlat boots på rea! De står just nu hos en granne men imorrn får jag hämta dom! :)

Åsa sa...

Häftiga grejer!!

Emma sa...

Boots, sweet! Vilka?

Honeycombdjuren är underbara, vill ha allihop till H.

Kram

Fia FIT sa...

Men jag vill också veta vad du köpte för skor :-)! Honeycomb - så gulliga! Har aldrig sett dem tidigare!

Marielle sa...

De är fantastiska! Och mina läppar förseglade angående du vet vad ;-)

Anna sa...

Miss Marie: men du skulle i alla fall ge bort dina boots... ;)

Åsa: eller hur??

Emma: dom var ingen hit, så det blir ingen rekommendation tyvärr. klart hon ska ha djur!!

Fia: bootsen var inget att tipsa om tyvärr :(

Marielle: :D