torsdag, januari 03, 2013

top bun




SJP. 
stilikon och ett levande bevis på att stigande ålder inte är något hinder för slående skönhet. 
i mina ögon blir hon bara vackrare och vackrare. 
modig i sina klädval, men samtidigt helt trygg i vad hon klär i.
men; hon skulle behöva lite mera kött på armarna. 

de som känner mig vet att jag nästan alltid har uppsatt hår. 
knut är min grej liksom. 

Sarah är drottningen av top bun's. 
hög. 
stor. 
perfekt. 

igår ramlade jag över en fantastisk tutorial för en slarvig SJP bun som jag bara måste prova. 

Beth Jones har även en härlig och inspirerande blogg
spana in vettja.








ser lätt ut, hoppas den inte ger mig gråa hår. 

5 kommentarer:

Miss Marie sa...

Snyyyyyyggt!

smile sa...

Åh.... Ibland blir jag så sugen på långt hår igen.

smile sa...

Förresten, hur har du gjort för att få så stora bilder på bloggen?

Jag vill också!

Anonym sa...

Jag provade...det blev så snyggt. Tack för tipset!

Anna sa...

Miss Marie: jaaaaaaa!!

Smile: det är ju så härligt med långt, variationsmöjligheterna är många!
men det har jag ju berättat förut? ;) markera bilden i skrivfältet och välj "extra stor" i den rutan som kommer upp!

Anonym: härligt! min blev inte så bra... ;)