onsdag, februari 13, 2013

130213

lånar Litens dagens-lista, hoppas ok!


bär: bär. hm. räknas choklad?
bad: har badat min hortensia. rikligt.
bästa: fölse alltså. älskar fölse! hela dagen var bäst.
sämsta: busringningen. ja det att tre killar tyckte det var en rolig idé att googla 33-åringar och ringa på deras födelsedag klockan 03 och sjunga ja må hon leva.
mysigaste: Blixten-snoset vid läggdags.
skönt-att-få-gjort: bokade tid för spiralbyte, the end of no return.
samtal: det jag fick på video från Linda. hon spelade in en film och sjöng för mig. bästa Linda, vad skulle jag göra utan dig?
klädkammare: i min önskedröm.
glass: ingen glass!
vin: ska upp klockan 05, inte en bra idé.
miss: två borttappade halskragar och ett stycke försvunna handskar. obs! barnens fel.
lunch: sushi. tyvärr lite liten och litet sorglig, men ändå - sushi!
middag: Felix gulashsoppa med lokalbakat stenugnsbröd.
ser-fram-emot: ledig helg!
djur: inte idag heller.
shopping: två blommor och lite presenter till andra jubilarer.
otippade: hm, vet inte.
irritation: se sämsta.
insikt: 33 är ändå inte 37, jag är fortfarande i början av trettiotalet.



Inga kommentarer: