söndag, februari 24, 2013

picture perfect







fredagsmys / macronbak / femåring
cakepops / tårta / födelsedagshamstern
bowling / matchning / paketinslagning

...

bilder från de dagar som gått. 
fina färger och guldkornen av den sista helgen i vabruari. 
den här helgen som föregick av att min man sa och vi har inte vabbat en enda dag och vi knackade oss i huvudet och tog i trä. 
sedan stod vi där med skägget i brevlådan när fredagen tog oss med storm. 
så den här helgen har vi hostat, snorat och gnällt. 
samtidigt som vi försökt ta oss igenom kalas och födelsedag, förberedelser och bowling. 
mer eller mindre lyckat. 
men efter kvällens urladdning kan jag konstatera att de här dagarna med dåligt flow också är dagar som skall minnas.
det är ingen som gillar de här dagarna, dom som gnisslar, men ändå tar vi oss igenom dom och lovar att det inte ska vara så här tråkigt igen - pussas och säger I love U. 

det går upp. 
och så går det ner. 

och jag hoppas att ni ser att den här familjen är som alla andra. 
lite knasiga och lite trasiga, men jävligt bra ändå. 

5 kommentarer:

Akan-Kakan sa...

Sjukdomar eller ej, på bilderna ser det hur härligt ut som helst. Tårtan = underbar!

anna sa...

Blev du rädd för LindaKs inlägg om alla perfekta fasader..? Du brukar väl aldrig slänga in en brasklapp :-)

Hur som, din blogg är en av mina favoriter!

smile sa...

Precis som ni pratade maken och jag för någon månad sen om att vi inte vabbat mycket. F-n, det skulle vi inte gjort för sen gick vi in i värsta sjukdimman. Alla fyra!

Du den där tårtan går direkt in i min inspirationsmapp! Kanonfin. Med favoritgodisar på.

smile sa...

Glömde ju. Vi är absolut inte knasiga och trasiga i min familj. Bara alldeles perfekta. Alltid.

;-D

kram på dig!

Anna sa...

Akan-Kakan: det var ju härrligt! när bilderna togs :) sen var det lite gnälligt däremellan

Anna: nejdu, det inlägget har jag missat - får kolla upp det! tack för snälla ord!

Smile: bara att yppa orden borde vara straffbart... :)
knasiga trasig och fucking faboulus va? kram