onsdag, februari 20, 2013

samtidigt på instagram


jag vet inte om det känns länge sedan det var fredag? 
eller om ni kanske räknar ner till den som kommer? 
jag ligger i alla fall lite efter i mitt bildflöde.
här kommer helgen som var på mitt Instagram, håll tillgodo:







kycklingmacka; vår fredagspanikslösning som alla gillar. 
i fredags blev vuxenvarianten av skivad Levain stekt i vitlökt och olivolja, med ruccola och mangochutneyröra. 
smarr! 






färgchock! 
ser ni ser ni; jag fick Fracas!
Chanel no 571 är mumma för en nagellacks-o-man som mig, tack kära maken för presenten. 

Linda undrade om det var det nya Freshy, men nej - jag tror dock att de kan komplettera varandra väl de två piggt rosa lacken. 
vilken vår och sommar det ska bli. 







med nylackade naglar gick det som en dans att dekorera tårtan och preppa inför invasion av ett gäng nyblivna femåringar. 

barnkalas, vilken tornado av energi!






de fina boll-djuren från Mokkasin hängde på plats när barnen vaknade på morgonen och det fick dom på minst sagt strålande morgonhumör. 
kanske att O'boy med färgglada mini-marshmallows hjälpte till en del också. 







själv gjorde jag allt för att pigga upp med färg och matchade godispåsarna fint. 







på kvällen rådde post-kalas-syndrom, så vi degade i soffan efter lite carbonara till middag. 
gott så. 





på söndagen tog vi tåget till staden och träffade min goda vän H. 
blev bjuden på färgglad brunch. 
the't var en riktig höjdare - tips! 






tvålarna ostarna var direktimporterade från Harrods precis som tre sorters marmelad. 
otippat nog var den gröna osten godast, kummin! 
tranbärsosten längst fram fick sämst betyg. 






barnen, och jag!! saknade lilla M som firade helg på västkusten och fick nöja sig med sällskapet från drakosaurusen.






sen var det hipp svipp slut på helgen och jag packade nudlarna och åkte till nattjobbet. 






att sedan vakna efter nästan 7 timmars sömn och krypa ned i ett varmt bad med mina små gulliganer är ren och skär lycka. 







drog på mig juvelerna och betade av en natt till. 

sedan var det tisdagsmys och idag; idag är det onsdag. 

den blir säkert bra den också. 
jag ska precis ge mig iväg på ett spännande jobbmöte. 
hoppas ni får en härlig onsdag. 



Inga kommentarer: