onsdag, mars 06, 2013

det finaste


i min kalender iPhone-kalendern mind U står det 
mamma-semester på lördagen. 

konstigt kanske men det innbär att jag ska vara lite ledig från mammalivet och bara hänga med en av de finaste jag känner : Linda

Linda min Linda. 
hon som får mig att skratta så jag gråter genom sms. 
hon som vet precis vad jag tänker. 
hon som är så vacker att jag dånar. 
hon som har ett hjärta stort nog att rymma allt som är viktigt. 
hon som ger mig nya infallsvinklar när jag stagnerat. 
hon som kan gå i en affär och säga att det där, det är en Anna-tröja

ett helt dygn av tokskratt och sushi. 
shopping och god natts sömn. 
hotellfrukost och bettskenor. 

det är en torsdag och en fredag sedan säger jag Linda-dag!





4 kommentarer:

Emma sa...

Låter mysigt. Var ska ni bo?

liten sa...

Åh så lyxigt och härligt! Precis rätt att ta sig ett husmorsdygn då och då. Ha det underbart!

Marielle sa...

härligt härligt!

Anna sa...

Emma: det blev Scandic Anglais, grym frukost!

LIten: husmorsdygn is the shit!

Marielle: mycket så!