tisdag, april 09, 2013

Linda & jag



jag kallar henne själsfrände, min Linda

men det finns tre saker jag gillar men inte hon; Robbie Williams, kött och ärmlösa toppar. 

ärmlösa toppar - skulle kunna skriva en kärlekssång till dom. 
som jag gillar! 

den här blåvita krispiga blusen från H&M är rent ljuvlig. 
99:- , inget att fundera på. 
klickar även hem en ny stråhatt, lite mer beach över den än min förra. 
ny plånbok behöver jag - denna från Svenskt Tenn är lite nättare än min nuvarande klumpiga i skinn. 
ballerinorna köpte jag från La Redoute och de står här hemma i startgroparna för våren, precis som de vita jeansen. 
väskan från Lindex, och klockan från Casio.

med koden 0406 ger H&M just nu 10% rabatt vid nybeställningar fram till och med 14/4.







#3





glad tisdag!


Inga kommentarer: