fredag, april 19, 2013

love at first sight


vissa 19:e april genom åren har jag redan suttit ute i bikini. 
soldyrkare som jag är. 

2013 var inte ett sådant år. 

men med tanke på min bikini-vånda har det inte varit ett stort bekymmer. 

ni kanske minns min lilla mishap med en orangea bikinin? 
min favoritvän i badhuset.  
kan här passa på att slänga ut en bedjan - någon som springer på ett par orangea hipsterbikinitrosor i en reahög på Kappahl i strl 38 - knip dom och sälj dyrt till mig!

på vårt Kappahl fanns inte mina byxor i reahögen men väl sprang jag på två andra sköna randiga nya favoriter - 
båda från deras nya kollektion Hampton Republic. 

på minussidan för den smalrandiga: små byxor. 
på minussidan för den bredrandiga: den är bredrandig. 

tampas nu med beslutsångest - behålla båda innebär nämligen att jag därmed har inte mindre än tre blåvit-randiga bikinis i mina lådor. 

oh well. 






love at first sight



bikinis från Kappahl - 99:- per del. 


5 kommentarer:

Miss Marie sa...

Snygga båda två!

Frida sa...

Den bredrandiga var ju supersnygg! Men mina tuttar är för stora för att passa i nåt från kedjorna. Måste nog ta en tur till stadens tant-underklädesaffär, synd att bikinisar i min storlek är så himla fula :(

Erika sa...

Om de orangea har nåt artikelnr eller liknande på tvättrådslappen kan du ju prova att ringa KappAhl å se om deras datorsystem vet om de finns kvar någonstans. Även om de är på rea borde de ju finnas kvar i systemet liksom.

Marielle sa...

Kan man få för mycket blåvitrandigt? (I så fall är jag illa ute...) De på bilden är ju, frånsett färgerna, väääldigt olika varandra ;-)

Vesnas vardag sa...

randigt är finfint, kommer ta fram min snart hoppas jag. :-)