fredag, maj 17, 2013

loving lately









lite så va? 






har man riktig tur så handlar helgen istället om goda vänner och familj. 
kalas eller bara skönt häng. 
gillar verkligen det här sättet att dekorera med snören!








enkelt + gult. 
och du passar var som helst. 
plättlätt. 




finns mycket att skriva i det här ämnet. 
tjejer, flickor och kvinnor - kan vi inte bara enas om att vi är bra. 
precis som vi är. 
utan att jämföra eller behöva bevisa något. 
utan att behöva spela på något vi inte vill eller ta på oss något som inte känns bra. 

Sötsur skriver så bra. 
heja! 









efter den påbörjade mini-rusten vid matplatsen är jag nu på jakt efter något typ av skåp eller hyllor som är smalt och passar i vårt hörn. 
som rymmer en stor Kitchen Aid. 
och lite annat smått och gott. 
det här hemmabygget tror jag aldrig blir godkänt av min man tyvärr. 









sköna maj, mitten är passerat och jag måste bara säg att du blir underbarare ju längre vi känner varandra. 
men inte mer sjukdom nu ok? 

alla bilder och länkar från min Pinterest

Inga kommentarer: