torsdag, juni 13, 2013

dagens



mycket nöjd med vädret de senaste veckorna. 
tror redan vi suttit ute mer i maj och början på juni än vad vi gjort totalt förra sommaren. 
det är min absoluta känsla i alla fall. 

somrigt och jag har varit så pepp på sommarkläder. 
det är ju en helt annan grej det här när man slipper jackor och strumpor.

häromveckan i mockaballerina från Soft Grey bästa bästa! 
till detta Lite Kalabalik och så Lindas Kalablik, armband jag fått av den bästa. 




grått och ljusa toner var det ja. 
rosa top och slitna jeans. 
mockasiner!

min fäbläss för mocka alltså. 
inte så konstigt att jag var indian på en maskerad för ett år sedan. 





Linda min ständiga inspirationskälla och fina vän hade en pangfin kjol sist vi sågs. 
jag var inte sen att shoppa! 
invigde den i solskenet i Kolmården. 
till bara ben, slapp tischa och Freshy på naglarna kom den verkligen till sin rätt. 






snart dags för en PW och med min bästa vän och förmodligen en sydväst på huvudet. 
men härligt att komma ut är det i alla fall. 
regn i dag måste betyda klarblå himmel till examen right?


3 kommentarer:

Anonym sa...

Så härligt gul kjol, vart kommer den ifrån? Katarina

Miss Upsey Daisy sa...

Och jag ville säga att man mår så mycket bättre om man trivs med sin klädsel. Ytligt men sant.

Anna sa...

Katarina: kjolen kommer från H&M, finns även i blått och svart.

Miss UD: apselut sant!