tisdag, juni 11, 2013

ljusa toner



grått. 
kanske min bästa färg. 

passar till allt och är mörkare än vitt men ljusare än svart. 

vita jeans har jag ännu inte invigt för säsongen, men jag har det på lut! 

Triwa, det svenska klockmärket, levererar konstant nyheter. 
fina sådana! 
jag är mycket sugen på läderarmband igen efter flera år med metall. 
klocka som smycke. 

Country Dreams kör just nu en drive på Triwa klockor och det är garanterat fyndläge. 




#10


örhängen - Marc by Marc Jacobs / sjal - H&M / träskor - Swedish Hasbeens  
jeans - Vila / top - H&M / klocka - Triwa / väska - Ceannis

3 kommentarer:

Miss Marie sa...

Oh yes, please! Jag tar allt, forutom sjalen, lite for mork for mig pa sommaren! :) Ska genast kolla in Country Dreams, Triwa ar ju sa snygga!

i mitt huvud sa...

Grått och vitt är snyggt på sommaren! Grått och svart är snyggt på vintern!! =o)

Anna sa...

Miss Marie: ha ha, bra - då får jag behålla den!

I mitt huvud: helt klart sant!