onsdag, juli 17, 2013

ytligheter


det jobbigaste jag har att göra under semestern är i princip att få ihop en bra kombination kläder som jag känner mig hemma i. 

inget jag behöver tampas med så himla ofta vardagsvis eftersom jag bara kliver av bussen och hoppar i landstingspaltor. 

nagellack och smycken - vilken lyx. 

det knalliga blåmärket jag fick efter bravaderna på vattenskidor har äntligen börjat blekna men gjorde sig ju ändå ganska bra där på benet, eller vad säger ni. 

jag avskyr att bli varm, och att frysa. 
en svår kombo. 

lager på lager och lätt att ta av och på är den devisen jag följer. 
ofta bär jag med mig sjalar och koftor och har jag riktig tur behöver jag aldrig ha de på mig i sommarvärmen. 


enkla kläder med bra accessoarer, lätt att variera. 




lilla karamellväskan från Ceannis är en av sommarens nya favoriter. 
för under 800:- fick jag en sommarväska som lyfter de flesta outfits. 





sommarens allra bästa budgetkap måste vara den lite silvriga sandalen jag fann på Din Skos rea för 99:- 

och bredvid makens jättefot ser den ju till och med min fot liten och nätt ut - yey!





3 kommentarer:

Tant Blå sa...

Hej, jag trevar mig så sakteliga tillbaka till den här världen, under ny flagg! Vi ses ;) / Fröet numera Tant Blå

Anna sa...

kul!
vi ses!

Vesnas vardag sa...

Sommar fin, vart har du köpt de randiga skorna?