tisdag, augusti 20, 2013

det lackar mot höst



messar min trogne vapendragare, fellow nagelacksgalning och tillika grävande journalist; 

Linda; vad har du för perfekt höstmörkt nagellack? 

på gränsen till livsviktig fråga. 

!!!

vi enades om att vi var ute på djupt vatten här. 

båda med det säkra kortet Las Vegas från Mavala. 

en given favorit men jag är nyfiken på något nytt!

Linda tipsade om L'Oréals Hypnotic Red. 

jag kontrade med Recessionista från Essie men fick backning; för lila. 

okej då, mitt nästa förslag är Skirting The Issue från Essie. 

vad sa du nu då raring? 







nails for autumn


kan man kanske få några tips från er läsare?

kom igen :: bästa höstlacket!

2 kommentarer:

ingis sa...

Jag är inte helt förtjust i de där jättemörka lacken så mina tips är Mavalas Sienna Red och Bilbao.
Och du, fortsätt blogga, jag gillar dig och din stil!

Librarybeth sa...

En nyans bort; Mavala Makoré och deras Racing green. Eller OPI:s Just a little Rösti at this