tisdag, september 03, 2013

byxtider


även denna vecka verkar bjuda på ljumma vindar. 
men imorse var det endast modiga 6 grader varmt här... 

jeansväder! 
Stora är svår-övertalad till jeans och vill gärna gå i sommarklänningar året runt. 

själv älskar jag ju jeans, älskar älskar älskar.

alla dessa jeans nedan är från HM, nummer tre är en av mina trotjänare 

:: 
hög midja och ganska tjock kvalité med galen stretch. 
håller in och formar. 
modiga dagar stoppar jag in toppen kör på rumpan bar.
en figurformare för 299:- 

mellanblå jeans saknar jag. 
eller rättare sagt; jag har flera som är nästan perfekta. 
dessa har en normal midja; och det ska jag säga - jag är så nedrans trött på låga midjor. 
överhäng är inget jag gillar! 

chunky tröja känns ju höstigt. 
jag som oftast får panik i varma tröjor som inte är koftor letar efter den perfekta. 
lagom tjock.
gärna grå! och rejält chunky. 
halvpolo kanske. 

lääääängtar efter leo-mössan som sommarförvaras i sin låda, liksom det grönblåa lacket. 

höstkläder, snart snart!




jeans 123



jeans - H&M, mössa och tröja - Lindex, boots - Clarks, lack - L'Oreal, väska - Ceannis

Inga kommentarer: