torsdag, september 19, 2013

torsdag, fredag :: LÖRDAG & SÖNDAG






traditioner, älskart. 

lika mycket som julen tycker jag om helgerna som Linda och jag delar, 
de ligger som ett pärlband runt året och gör vilken trött snorig skiftarbetande småbarnsmorsa som helst lite glammig. 

hon laddar mitt batteri och ger mig mera skrattrynkor. 
begrundar med klokheten. 
fnissar åt toket som startar någon gång efter ett glas vin och sedan fortsätter långt in på natten. 

inget är för stort, inget är för litet. 

förlossningar, härskartekniker, vänskap, mat och ytligheter i en enda underbar röra. 

Lindas Kalabalik. 

till helgen ses vi igen, och dessutom toppar vi detta med en mini-bloggträff på lördag kväll.

jag är så PEPP tjejer, ses snart! 



2 kommentarer:

Frida sa...

Ska bli fint att träffa dig också, gullis! Hoppas du och Linda får det fint utan oss också ;)

Anna sa...

vilken dag, helg och kväll det blev Frida! snart igen!