torsdag, januari 23, 2014

navy love


vi går ett marinblått år till mötes - det känner jag i hela kroppen

exakt mina ord när jag fick en bild på Lindas nya fina kofta. 

egentligen har jag nog alltid varit en blå tjej.

mer blå än svart. 

de blå Adidas-sneakersen klickade jag hem förra året och älskar. 

mycket sugen på crazy-pants inför sommaren, dessa från Gina Tricot vars hemsida kryllar av fina nyheter. där finns även denna klänningstunika i sann Madicken-anda och lilla jackan som är very Chanel. 
Gina Tricot har även en perfekt vårkappa i mörkaste marin, hur fin!? 

annat jag drömmer om är vida byxor. 
sådär så det fladdrar om vaderna. 
till heels eller flats. 
supervida och marina byxor här nedan från H&M. 

Lite Kalabalik har många nyheter för våren, som Lite Petrol. 

nagellack kan man aldrig få för många av, min senaste spaning gjorde att jag inte kan sluta tänka på Twilight Blue från Mavala. tror att det kan funka både till bleka och pepparkaksfärgade händer och tår. 

ps. ramlade över ett par spetsiga blå flats i fuskmocka på Lindex rea som från idag har halva rea-priset vilket innebär 50 kronor paret. skräll! 




navy love

navy love by anjoh featuring blue pants

Inga kommentarer: