fredag, december 17, 2010

det är en gåva att få leva med min mans resonemang

vad är det nu Petter säger: allt är så logiskt, alla fattar utom du?
min man är mer: det är så logiskt, det är bara jag som fattar.

som igår:

- jag har fan inte försovit mig på flera år!
- näe, så är det kanske i min värld är det liksom a good thing.
- jag är skittrött, imorgon tänker jag inte ställa klockan.
- jaså?! men varför?
- amen, då kan jag gå upp vid halv sju och ändå hinna lite sent till jobbet.
- åååååkej...

ska vi nu gissa hur dags lilla familjen T vaknade idag?

bonusfråga: åt maken frukost eller ej?


annaliten kopiera

2 kommentarer:

Frida S sa...

Ser att ingen har gissat än så då gör jag ett försök..hoppas att tidsinställningen i bloggen fungerar, jag har använt din publiceringstid som ledtråd...=)

På fråga A svarar jag: 07.27
På fråga B svarar jag: oh nej =)

Anna sa...

ah, du är inte dum du!!
A: 07.23
B: helt rätt

we have a winner!!