tisdag, november 12, 2013

on the shallow side




en liten obsession för Marc by Marc Jacobs pågår sedan gammalt. 
örhängen. 
x flera. 
halsband. 
parfym. 

på önskelistan står den här Classic Q Large Zip Around wallet. 
jag tänker att den rymmer precis lagom många kort, några kvitton, kontanter jag aldrig har och så lilla telefonen. 

att den nu finns i färgen Bright Persimmon - min favoritfrukt! - gör saken än mer klar. 
Santa dear... 



i slutet av sommaren började jag längta efter höstkläder. 
och ännu har jag inte heller ledsnat. 
trots att det inte blivit kallt nästan alls här i förorten. 
de varma halsdukarna ligger fortfarande i tryggt förvar. 

lager på lager har varit det som gällt då de kalla mornarna ofta har givit vika för mycket varmare dagar. 






den fluffiga rosa saken på sista bilden är ett nytt kap från hovleverantören H&M. 
så ullig och gullig, perfekt till leobyxor faktiskt. 

tuben? säger du. 
mmm, det är en mascara jag länge varit sugen på att pröva. 
199 pix på närmsta Kicks, jag valde den för långa fransar. 

och jag måste säga att jag gillar den! 
borsten kommer åt mina små korta strån. 
den klumpar inte. 
och designen är ju söt som socker. 
två tummar upp!





5 kommentarer:

Marielle sa...

Älska höstkläder!

Miss Upsey Daisy sa...

Och gilla på Marc Jacobs. Har en liten plånbok som man visserligen får rensa jämt och ständigt men ändå.

Josefine sa...

ÅH Plånboken!!! <3

Anonym sa...

Hey Anna,
where did you buy that wonderful wishbone necklace? Do you remember the brand? It´s soooo pretty...

Thanks for your Inspiration <3

Vesnas vardag sa...

Gillar smyckena mkt, väskorna med. Men det finns så många fina väskor. :)