söndag, juli 28, 2013

lite tips



slutet på juli och i samband med löning eskalerar reorna i både butik och på nätet. 

det är lätt att gå bananas och göra felköp, trust me!

klassiker och märken man gillar är det bästa att satsa på, stormönstrat och galet för en tia tycker jag oftast är lite för crazy när nästa sommar kommer... 

att jag är mycket svag för Lite Kalabalik kommer knappast som en chock. 

just nu ligger många fina klipp uppe i deras shop under fliken Bazaar
själv hade jag valt dessa finingar: 





lite kalabalik


slänger in ännu ett tips här;

läs Linas blogg!

i En lång blondin får man läsa om denna vackra kvinna som inte bara har fötterna på jorden utan även ett smittande leende och en grym klädstil.




3 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

mmm. Jag ska svänga förbi COS idag och se om det går att fynda lite...

Emma sa...

Fina grejer! Jag har silverarmbandet och halsbandet :)

E sa...

Åh Anna! Saknar dina blogginlägg!
Kram/Ebba