onsdag, oktober 30, 2013

läderlappen


skinnbyxor. 
fixering skulle jag kalla det, att tänka på skinnbyxor dag ut och dag in. 

och det har ingenting, i n g e n t i n g, att göra med att maken kämpar med MC-kort att göra. 

jag vill ha ett par. 
som snyggbyxa till blus.
eller som här; till stickad tröja för höstrusk. 

men jag tampas med om jag 
1) är för gammal. 
2) bara inte kan bära upp dem. 
3) verkligen verkligen skulle klä i det. 

dessa snyggisar kommer från H&M och jag klämde på dem igår... 





loving leather
sjal - Wera / tröja - Gina Tricot
lack - Skirting the issue : Essie / byxor - H&M / glasögon - E&E
armband - Sophie by Sophie / boots - Pistols - Acne

6 kommentarer:

Cia sa...

Kamme te dig & köp bara ;)
Pöss

Akan-Kakan sa...

Klart du ska ha ett par skinnbralls, du kommer att se helt fäääb ut!

Miss Upsey Daisy sa...

Du skulle. verkligen bära upp byxorna!

Mattias sa...

1. För gammal för skinnbyxor?? :)
2. Minns du typ min första kommentar här?
3. Köp :)

Anna sa...

Cia : puss!

Akan-Kakan & Miss UD: rara ni är!

Mattias:
1) inte?
2) nope!
3) oki!

Mattias sa...

Det var när jag på väg till dagis mötte världens hottie i trikåer remember? :)

Apropå det såg jag dig typ tre gånger inom en vecka helt nyligen.. Scary va. ;) Därav mitt återbesök till bloggen. Fast jag är här ibland faktiskt..