torsdag, maj 31, 2012

några dagens



i fredags, i väntan på klipptid. 
klädd i ny blus från HM, ynka 49:- i 100% polyester - love! 
pudrigt ljusrosa med guldiga knappar. 
till det snortighta korta jeans från Lindex. 
sånt här kan jag bo i. 





körde all in på guld och nude-konjak med mockasiner och väska. 






på lördagen var kylan tillbaka. 
suddigt kort innan jobb klockan 6 på morgonen. 
frös som en tok i träskor från Moheda, favvosjalen från HM och Gwyneths kavaj. 







i söndags var det varmt igen! 
invigde nya knalligt gröna klänningen. 
kärlek! 
och nu är de här; de bruna anklarna som jag allra allra helst matchar med vita Keds. 
varm kofta och cerise sjal behövdes på vägen mot nattjobbet. 





visst är det underbart att vi har hela sommaren framför oss? 


7 kommentarer:

yllet sa...

du är så fin! Vad är det för en väska du har?

Hoppas Blixten kryar på sig idag.

Frida sa...

Fint! Älskar klänningen, var har du köpt den?

smile sa...

Finfint som vanligt. Har också den randiga kavajen och älskar den. Men jag har inga bruna anklar än (bara bruna axlar) och frågar precis som Frida var klänningen kommer från.

Sommar is da shit. :-)

FIA FIT sa...

DU ÄR SÅ SNYGG OCH TRENDIG JÄMT!

De där söta ballerina-loafersens måste jag bara ha! Tyckte jag såg ett par marinblå på H&M. Men jag vill ha beiga!

Anna sa...

Yllet: tack; det är en skinnväska som jag klickat hem. märket är River Island.

Frida: hovleverantören; HM så klart :)

Smile: bruna anklar eller axlar, lika fint!!
klänning från HM, sugen på den orangea också...

Fia. men å, nej jag lovar att jag inte är det!! ballerinaloafersarna är i mocka och hemklickade från La Redoute, ursköna och finns i massa fina färger. klicketklick!

hallinbloggar sa...

Åh, så många snygga somriga dagens. Värme, kom tillbaka!

Vesnas vardag sa...

Snygg x 3 ser jag. :) HM blusen är verkligen ett kap. :)