söndag, december 23, 2012

all I want for christmas


igår fick jag den finaste av klappar. 
en sådan som inte går att slå in och som för alltid kommer göra just den här julen lite mer speciell än alla andra jular. 

och så tänker jag på hur mycket det finns i mitt liv som jag inte skriver om här på bloggen. 
men så får det vara. 

om vi istället ska gå on the shallow side så är det här precis vad jag önskar mig i juklapp. 
möjligtvis lite i sista laget för en önskelista kan man tycka. 




all I want for christmas


emaljkastrull - Leilas General store / klocka - Triwa / halsband - Sophie by Sophie / parfym - Marc Jacobs
elvisp - Dualit / 8 Hour Cream - Elizabeth Arden / kofta - Dagmar / tofflor - Shephards
glitterlack - Deborah Lippman / keramikfat & moccakopp - Tine K / armband - Lite Kalabalik



2 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Yta är också viktigt. Det gör att man orkar med allt det andra. Muggen var jättefin! Det andra också, men jag är lite muggoman :)

Anna sa...

muggoman, det är kanske det jag är :)