torsdag, december 27, 2012

loving lately


rea rea rea. 
gjort några fynd i mellandagarna? 
mitt shoppingsug försvann lite under resan och har inte ännu återkommit med full kraft. 
men; ramlar jag över ett fynd kan ni vara säkra på att jag ramlar dit igen... 






annan grej resan förde med sig - sug för ballerinaskor. 
gick enbart i flipflops, och nu - bara klumpiga varma kängor. 

jag vill ha mittemellan! 
svårt att känna sig lite härlig i klumpiga skor.  

Olivia Palermo får alla rätt av mig.
jeans, flats och casual cool. 
bara vovven som går bort. 






det här kan vara bilden på det perfekta håret. 
långt, blankt och med ljusa toppar. 
vad tror ni? 
lite ljusare i ändarna för att lätta upp den tjocka hårmattan?





de som sett mina julklappsinslagningar och julkort vet att jag gått en smula bananas med dymon.
ehurm.
men hur fint är inte detta då?
enkelt & organiserat. 
porr om ni frågar mig. 






japp, det var det. 
snart är det dags att låta det här året gå till historien. 
bara att släppa taget. 





alla bildkällor finns på min Pinterest


6 kommentarer:

Miss Marie sa...

Love Olivia Palermos stil! Vill också ha en kashmircape!

smile sa...

Trodde först bilden av pärmarna var från mitt arbetsrum. :-) . Ordning och reda. Love it.

liten sa...

Älskar håret! Jag tar med mig bilden till frisören i morgon. Thanks!

Vesnas vardag sa...

Inte bara perfekta håret, perfekta jeans temat med och finaste ponchon på. :-)

Marielle sa...

Jag måste skaffa mig en dymo! Och fler vita mappar - IKEA någon?

Inte så sugen på rea... Studentens pengar tog slut i jul ;-) Ok, om sanningen ska fram: sugen men inga stålar då!

Anna sa...

Miss Marie: käshmiiiir! det vill jag med ha!

Smile: :D

Liten: jag väntar spänt på din efterbild!

Vesna; men eller hur?!

Marielle: dymo är ett MUST!