lördag, december 29, 2012

rear-wiew


lördagskänslan har infunnit sig. 
trots jobb, korvstroganoff, räkningsdags och tvättstugegöra.

barnen har haft det toppen hos mina föräldrar och jag får tårar i ögonen när de säger att dom uppfört sig som gullungar mest hela tiden. 

den där kontakten de knyter med de trygga människorna nu blir en bas för resten av livet och mina föräldrar tar sin uppgift på största allvar. 

tack!

jag har somnat på soffan ikväll. 
ja, idag igen. 

nu sitter jag här, alldeles grusig i ögonen och försöker samla kraft för att borsta tänderna. 

tittar tillbaka i bloggen och inser att jag varit otroligt ambitiös de andra åren med 

vad säger ni? 
en i år igen? 
tävlingsform? 
best off? 

eller ska vi kanske ta och skita i ett... 


4 kommentarer:

smile sa...

Haha! Jag har också funderat på det och det lutar åt att jag hoppar det. Konstaterar att året rusat snabbare än nåt år tidigare. Nu ser jag framåt och hoppas på ett lugnt och framgångsrikt nytt år. Önskar dig detsamma!

Hon som gick sa...

Jag ska nog försöka mig på någon form av årssammanfattning. Hände så väldigt mycket i mitt liv under 2012.

Miss Upsey Daisy sa...

Jag gjorde en enkel sådan. Ett omvälvande år för mig.

Marielle sa...

Gör det om du orkar och vill! Jag kollade tillbaka på de gamla och det var skoj :-) Men det är precis lika roligt att läsa dig oavsett årskrönikor eller ej <3