tisdag, december 11, 2012

samtidigt i Khao Lak

vi vinkade av ett snöigt Stockholm och kom iväg 30 minuter efter utsatt tid, helt fenomenalt bra!





de elva timmarna på planet klarade kidsen galant, föräldrarna var gnälligare. Brallisen passade på att tappa en framtand på 10 000 meters höjd.





hotellet är i modell LYX. Vings Kantary Sungarden hotell i Khao Lak kan verkligen rekommenderas.







& japp, jag kan även se havet när jag ligger med huvudet på kudden.




frukostarna har som synes delar från hela kostcirkeln. ehurm.






plus en bar i poolen med livsfarligt god iskaffe och fint sällskap.






på strandlängs-avstånd har vi minst fem olika restauranger att välja mellan.





mycket Phad Thai blir det!!




finkornig vit sand, milslång. där samlar vi snäckor och pratar om livet. badar gör vi i poolen.






idag är det exakt sju år sedan den här leende tandlösa ungen plaskade upp på mitt bröst. simglasögon har hon fått som hon önskade. snart födelsedagsmiddag och minidisco.






jo tack, vi har det bra!

6 kommentarer:

Åsa sa...

Det ser ju helt underbart ut!! =)

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Ser galet härligt ut!

Anonym sa...

Va härligt att ni kom iväg!!! Njuuuuuuuuuuuuut
/The Godfather

Vesnas vardag sa...

Det ser underbart ut, ha en härlig resa. <3

Akan-Kakan sa...

Det här var ett sponsrat inlägg va? ;)
Jag blev i alla fall sjukt sugen på att åka till exakt samma ställe!

Hoppas ni fortsätter att ha lika fint resten av resan!

Anna sa...

härliga tider på ett härligt ställe med en härlig familj, helt osponsrat men jag kan ändå rekomendera Ving och Khao Lak :)