fredag, december 28, 2012

today

men välkommen fredag!

ikväll betar jag av de första 8 av det här årets sista 26 timmars arbete.
yey!

innan dess lämnar jag barnen hos mormor och morfar och njuter sedan av en lunch i lugn och ro.
kanske en shoppingrunda.
och finkaffe.

kidsen har nu varit lediga sedan den 5 december och har i princip bara lekt med varandra.
utan att hamna i luven på varandra och utan att driva sina föräldrar allt för mycket till vansinne.

men jag tror att både dom och vi börjar längta efter skola, förskola, kompisar och vardag.

ha en fin helg nu!

2 kommentarer:

Marielle sa...

Härligt att de kan ha så kul tillsammans :-) Mina barn är i varsin tråkig trotsperiod som går ut över både dem själva och oss... Suck!

Vardag är inte så dumt ibland. Det är iaf lättare att motivera sig till att plugga till vad som troligtvis är mitt livs största tenta när inte resten av familjen är ledig...

Kram på dig!

Anna sa...

trots ja... Blixten tar i ibland men är nästan alltid rar.... tänker att det hör till och försöker att inte hetsa upp mig.

plugga på, snart är det över! hejja hejja