onsdag, augusti 14, 2013

men SUPERGLAD



iiiiii!! 

jag kan springa! mitt knä håller! 





min Runtastic-app visar att jag sprungit flitigt denna sommar. 
inte hysteriskt; två tre gånger i veckan tycker jag är precis lagom. 

min runda är nästan precis 7 km och består av både asfalt, grus och öppna landskap. 
att snöra på sig skorna och dra igång en podcast är lika befriande som att gå och sova efter nattjobb. 

jag skrattar högt åt Hannah och Amanda i lurarna och känner mig lätt och snabb trots att jag aldrig skulle klå nästan någon i en tävling. 

hemligheten för att mina knän ska hålla är de nya löpskorna och även ett litet skydd jag trär på det tröttaste av mina knän. 

7 september är det Tjejmilen och du syrran; jag känner mig nästan redo! 


5 kommentarer:

Librarybeth sa...

HURRA för knän som håller!! Jag vet PRECIS hur det känns!

Vesnas vardag sa...

hipp hurra! :)

Mia sa...

Tjohooo vad bra du är! Tjejmilen fixar du galant!

Anna sa...

älskar er pepp tjejer! TACK!

Marielle sa...

Låter härligt! Heja dig! Och jag känner mig inspirerad som tusan, väntar bara in de nya skorna :-)