lördag, januari 22, 2011

10 timmar, när man inte har värst mycket att göra, kan gå rätt fort ändå

med rätt sällskap.

bland annat har jag hunnit med att:

lägga schema för april & maj.
skratta mig halvt fördärvad.
sätta en sond.
se lite av Höstlegender.
äta två knäckemackor, en tallrik vaniljyoghurt, en mango & en mandarin.
göra en amningsobservation.
klämma operera en finne.
läsa några bloggar.
prata lite med fem föräldrar.
kissa två gånger.
blivit sugen på pizza.
städa lite i läkemedelsrummet.


jag hoppas nu ni läst detta med stort intresse och antecknat för snart kommer det en tävling på det här superintressanta inlägget.
inte.


annaliten kopiera

2 kommentarer:

Linda K sa...

på a) svarar jag 55, på b) säger jag var sjunde minut och på c) vet jag inte.

Anna sa...

helt rätt!
du vinner, eh du vinner - äsch äran får räcka!