måndag, januari 17, 2011

nu pratar vi vårskor, don't even get me starting on the sommarskor

La Redoute levererar, som alltid, på skosidan.
har lite svårt att handla kläder där, tycker allt sitter konstigt.
men dom rockar på accessoarer!
mycket är i äkta skinn och priserna är nästan i klass med Din Sko.
budget med klass.

söta med rosett.
fintuffa med nitar, även i grått!
som en karamell! tror inte man kan vara sur med dessa på fossingarna, det måste vara en fysisk omöjlighet!

jag känner Chanel, klassisk.

dom här kängorna har Mia tipsat om, och jag gillar'om! från Din Sko.



annaliten kopiera

6 kommentarer:

Flicka sa...

De chanelliga bode jag i förra sommaren

Flicka sa...

bodDe ska det naturligtvis vara;)

smile sa...

Paxar de Chaneliga! Superfina!

Killmamman sa...

Älska de ceriserosa! Har precis klickat hem mammakläder för typ 4000 kr... Inte för att jag tänker behålla allt, beställer alltid flera storlekar av samma, men ändå... :)

Anna sa...

Flicka: oh! gjorde du! kanske jag kan bo i dom nu i sommar då :)

Smile: urfina är dom! förhoppningsvis finns det fler än ett par :)

Killmamman: oh shit pommes!! det gör jag med, smart det där... ;) rosa pjucksen är ett must!!

Fröet sa...

ååååh, klickedeli klick... :)