tisdag, januari 18, 2011

länkkärlek deluxe

Frida har jag träffat!

och vet ni; hon är lika trevlig, avslappnat normal & snygg på riktigt.
det var en såndär åh-vad-skönt-jag-kan-typ-berätta-vad-som-helst-känsla från början.

i bloggen skrivs det mycket om kläder, och det dikteras klädteman, mat en del och om livet som tvillingmamma till två tjejer. och kanske framförallt om löpning, för denna donna ska springa maraton i sommar och jag ska visst stå bredvid iklädd något litet för att hejja.

det är som att ringa en vän, men det finns det visst en annan blogg som heter redan.

annaliten kopiera

3 kommentarer:

Frida sa...

men åh, gulle! vi måste ses snart igen. och så hoppas jag att mina knän läker så att jag kan ta mig runt den där himla maran...

Melkers Mamma sa...

Vad skoj att ses IRL! När kommer du till Karlstad då ;)

Anna sa...

Frida: puss! hoppas på snart, gärna med barnen?!?
klart du tar dig runt, om inte annat för att få se mig med pompoms ha ha ha!!

MM: solen skiner väl alltid där?? jag kommer när jag har vägarna förbi, kommer inte du till stora staden snart då??