fredag, januari 21, 2011

jag är inte helt säker på att han vet vad jag jobbar med, det är jag inte

- he he, mamma där e dina tuttor! ja ja vi skulle ta den veckliga fredagsduschen. ok vi duschar flera dar i veckan. men ni fattar bilden.
- mmm, visst serru.
- mamma, du har inga kläder.
- nej nu är jag nakenfis.
- mmm, du jobba så.
- naken? tycker du? fråga pappa vad han tycker.
- *ylar* paaappaaaa!! mamma åka jobbet nakenfiken??
- njae, nej det tycker jag inte.
- näe mamma, du fåj inte de.
- okej, då säger vi så.

annaliten kopiera

4 kommentarer:

Linda K sa...

nej det skulle nog bli väldigt kallt.

Anna sa...

Linda: mm, men kanske att jag skulle kunna få ha tjocka skor i alla fall tänker jag.

Frida S sa...

Jag tänker att det skulle vara väldigt svårt att veta var man ska sätta fast alla pennor, tejp, peang (ouff, oont!), ssk-brosch (aaaaj!) och allt annat man går och släpar på...i håret kanske? Skulle iofs bli en intressant frisyr... =)

Anna sa...

Frida S: ha ha ha! jag får förklara det för honom :)