onsdag, september 05, 2012

eightball


men hej och hallå! 

som jag saknat dig bloggen och typ mitt liv. 

åtta dagars arbete i rad, inget jag planerat så värst väl kan jag väl konstatera så här i efterhand. 

inte hunnit med så mycket mer än jobb faktiskt. 

eller jo, det här har jag jag ju gjort: 

sovit för lite

sett en flygshow

provsmakat mammas äppelrutor

varit på föräldramöte

sagt hejdå till Senap

druckit några glas vin

konstaterat att allt kylskåpet är tomt



idag står det onsdag i kalendern jag är ledig en hel dag. 

spenderar den i lugnt tempo med trött och lite snorig son. 

efter hämtning av skoltjej är det dags för första ridlektionen. 

ikväll väntar drinkar och middag på Pontus med bästa A. 

& jag räknar redan ner till helgen. 


2 kommentarer:

Marielle sa...

Liiite mer än att jobba har du hunnit med, inte konstigt att du är trött! Dottern har jag bäddat ner med feber så imorgon blir det en relativt lugn dag för mig också... TVÅ dagar hann jag gå i skolan, TVÅ!

Anna sa...

stackars dottern!
hoppas hon kryar på sig och att du kommer igång i skolan igen.