söndag, september 23, 2012

i kategorin: sånt man önskar att man bandat för att senare använda i utpressningssyfte

- tänk mamma vilken fantastisk dag det är idag!
- mmm, är det något särskilt du tänker på?
- ja! för det är lördag så vi får godis. sen ska vi städa badrum och ta hand om tvätten. och på kvällen;
 då - då är det kalas!

något senare:

- vad jag längtar tills jag blir mamma så jag får vara ansvarig för tvätten!
- å du, det behöver du inte vänta med så länge!
- nä jag tänker att jag kanske kan börja när jag är typ 10 år.
- perfekt! det bestämmer vi!

5 kommentarer:

mis(s)match sa...

Ja, det finns många stunder då man önskade sig att ha spelat in både det ena och det andra!

Marielle sa...

Hon är ju för underbar, Brallisen!

smile sa...

::-D

hallinbloggar sa...

Underbart! Har aldrig hört något liknande från mina killar. Aldrig (nu är de 19 och 20 : )

Anna sa...

alla: :D