måndag, september 24, 2012

några dagars kläder



svårt för helsvart. 
bröt av med orangea skor till pappas fölsemiddag. 







dom där orangea mockaballerinorna som jag klickade hem i våras från La Redoute har verkligen blivit välanvända. 
piggar upp nästan vad som helst. 
här med marinblå manchesterjeans med guldiga dragkedjor från HM. 







det här barret alltså. 
på torsdag ryker ganska mycket vill jag lova. 
platt men lockigt och bångstyrigt. 








Linda skrev perfekt sommar möter höst när jag Instagrammade bilden nedan. 
och det är sannerligen en svår årstid det här, klädmässigt. 






i lördags. 
byxorna som ger instant good mood. 
svart vanlig t-shirt. 
och det där halsbandet som är hopplöst när man jagar barn men toppenfint. 







4 kommentarer:

Vesnas vardag sa...

Vilka söta ballerina. :)

Erica sa...

Hej du!
Snygga kläder! Snygg blogg (här tänker jag börja hänga OFTA)! Och nu väntar jag med spänning på att få se din nya snygga frisyr. Och skänk.
Ha en skön höst!

Librarybeth sa...

underbara bilder, ballerinaskorna är fantastiska!

Anna sa...

Vesna: gillar dom massor!

Erica: tack, kul att du hittat hit. välkommen!

Libby: tack snälla!