torsdag, september 13, 2012

skynda fynda!


jag avskyr att frysa, särskilt om fötterna. 
avskyr.

vintertid överlever jag numer i mycket varma Sorelkängor. 
mmmm. 

men ibland är det inte 32 minusgrader och inte heller läge för höga kängor. 

varma sneakers har jag letat efter. 

och kanske har jag hittat rätt! 

Tretorn Hockeyboot Alpine GTX är en varmfodrad känga som ser mycket inbjudande ut. 

snygg är den också. 





och som ni vet är jag en rabattjägare av stora mått. 

ikväll kör Ellos en readrive fram till klockan 22. 

med koden 265 858 fyndade jag dessa skor med 40% rabatt. 

gillart! 

6 kommentarer:

Annakarin sa...

Jag har dom där! Ljufvliga. Grattis till varmsnygga fossingar!

Anna sa...

AnnaKarin: är det sant!? du anar inte vad lycklig jag blir!!

Anonym sa...

Jag fyndade stövlar:)

Anonym sa...

NM var det som la fynda kommentaren. Skönt att fynda med dig vännen❤

miasvardag sa...

Åh, de var najs! :-)

Anna sa...

NM: lovely! blir kul att se sedan!

Mia: ja eller hur, borde komma vilken dag som helst nu