onsdag, september 12, 2012

kvällens projekt


längtar som sagt redan hem.
en del av det kanske beror på att jag har ett projekt att ro i land ikväll.

länge har nu mitt nöt- och fetyoghurtberoende pågått.
en hel sommar, och nu skriver vi höst i kalendern.
jag har kört latvarianten, som inte är så himla smidig ändå, med att köpa på lösvikt hacka och hälla på burk.

men nu har jag funnit ett recept på granola som verkar lätt och gott.

ramlade över ett tips om boken Lingon och läppstift av Noora Schingler, samt hennes egna müsli.






så, nu vet ni vad jag ska göra ikväll!
efter ridskola, middagsrejs, tvätt och stök.

sen tror jag att den där boken får klickas hem och läsas igenom.

6 kommentarer:

Miss Marie sa...

Mmm, låter gott! Vill ha en recension senare! :)

Anonym sa...

Låter väldigt smaskigt, måste testa.

anna sa...

måste testa!

Anna sa...

alla: testa testa - himla smarrigt!

hallinbloggar sa...

Mmm, låter gott och verkade ju bli lyckad. Måste testa!

Anna sa...

Hallin: just do it!!