fredag, september 06, 2013

fredagsångesten



imorgon smäller det! 
& ångesten är total. 

30:e Tjejmilen går av stapeln och jag ska springa tillsammans med kvinnorna i min familj. 
superpepp på det!

mindre pepp på att jag nu känt mig skruttig och orkeslös samt tät i bihålorna i snart tre veckor... 

känslan av stark och snabb (i mina mått mätt!) är som bortblåst. 

men runt ska jag!

letar runt bland det lokala gymets olika pass; fastnar för Yogalates Air. 
ser det inte spännande ut!?

ser framför mig hur jag nu i vinter kan varva yoga med spinningen och löpning på band. 

längtar efter att träna, det verkligen kryper i kroppen av lust att orka röra mig. 

älskar den känslan. 

stark och smidig, frisk och pigg - precis så vill jag vara. 




6 kommentarer:

Marielle sa...

Lycka till! Heja heja heja!

Ebba sa...

Åh stort lycka till Anna!!! Det kommer säkert gå kanon, NJUT!

Kram!

Ebba sa...

Och skriv ett inlägg om loppet om du vill! Är så nyfiken! Plus att jag aldrig sprungit tjejmilen och vill veta hur det är!

Vesnas vardag sa...

heja dig, hur gick det?

Miss Upsey Daisy sa...

Lycka till. Tjejmilen får bli nästa år.

Anna sa...

tack för all pepp tjejer!!