måndag, september 16, 2013

many shades of grey


idag kom hösten till oss. 
regnigt, blåsigt och många grader kallare. 

spenderat den i soffan med mannen jag älskar mest. 

tänker höstoutfits och drömmer om ett par perfekta snörkängor. 
dessa från Wera är så fina. 

en grå-svart-vit skala. 
nedtonat och perfekt. 
inget som skaver. 

älskar att se dessa kläder på andra men känner mig ofta lite kall i det själv. 
blir nästan alltid att jag lägger till något med färg till slutet ändå. 

tänk om jag kunde hålla mig till fifty shades of grey... 



many shades of grey



jeans - HM / tröja & jacka - Lindex / kängor & scarf - Wera 
örhängen - Marc by Marc Jacobs / lack - Metropolitan L'Oréal


4 kommentarer:

Lene sa...

Jeg elsker disse collagene dine, har jeg sagt det? :)Kjempelekkert!

Akan-Kakan sa...

Snyggt! De där kängorna har jag också spanat in!

Marielle sa...

Jag letar också höstoutfit, men lutar mer åt blått (som vanligt) men vill faktiskt har lite grått till i år! Finfin inspo!

Anna sa...

Lene: tack, vad glad jag blir!

Akan-Kakan: de är så coola!

Marielle: blått, grått och svart - allt passar ju tillsammans