tisdag, januari 11, 2011

kastar mig in i vardagen med kärlek i luften

Frida har startat länkkärlek deluxe!

jag älskar bloggar, nördig som jag är, och mänskorna bakom.
nu kör vi januari ut med härligt kärlekstema!!

min första länk går till en tjej som jag känner mig som en beundrande lillasyster till.
en tjej som osar av kärlek till sin familj.
har flera ton humor.
varm, lugn, smart & helt enkelt underbar.
bjuder på inspirerade outfitsbilder som är sådär bara helt avslappnat total-coola.
hon är min sminkguru & en inredningsinspiration.

jag önskar du bodde lite närmare, finaste Linda.

annaliten kopiera

5 kommentarer:

Linda sa...

buhuuuu, inte så fina ord till en hormonstinn kvinna! nu måste jag grina lite! gulle gulle dig, Anna!

Linda K sa...

linda: åh vad kul, jag känner mig som hennes storasyster! :D

Fröet sa...

Rackarns kul - kan bli många kul tips genom detta känner jag på mig ;)

Kraxpelax sa...

Dagens idiotpost från skatteislamistbloggaren Motpol, för vilken Skatte Sänkning är Heligt & påbjudet af Allah Ballah Hubban.

Det är ju för fan skattekverulansen som håller på att sänka hela västvärlden med våra svällande underskott med global obotlig finan kris som resultat. Hur satans bÖgdum får man bara bli! "Den enklaste matematik." Där den här sortens religiösa stolligheter tar vid upphör dialogen.

Anna sa...

Linda: du är värd varenda ord, fina du! grina på, det kanske startar förlossningen ;)

Linda: härligt! jag har alltid velat ha två storasystrar!!

Fröet: :) hoppas du kommer hitta några nya favoriter, det gör jag!

Kraxpelax: ååååååkeeeeeej....