onsdag, juni 13, 2012

I'm back!


yeyye! 
morgonkaffe & Freshy!

fyra ovälkomna sjukdagar och nu fem leeeeediga dagar due to makens helgjobb och stängt fritids. 


jag har en superlång to-do-lista. 
blir själaglad om jag hinner hälften. 
det är inte bra att bränna ut sig i början, vad jag har hört är de bästa maratonlöparna de som springer de sista två milen snabbast. 
typ så. 








förutom äggröran och kiwismoothien var det en tråkig morgon. 
föreläste för mina barn om vikten av att ta hand om sina leksaker, annars har man liksom ingen fungerande vattenpistol när man som bäst behöver den. 
typ på skolans årliga vattenkrig.
sedan ramlade Blixten med cykeln också. 

förresten, har ni cyklat bakom en fyraåring som har stödhjul på sin cykel någon gång? 
det är inte mänskligt möjligt att cykla så långsamt. 
man tippar. 
särskilt som det tydligen är kutym att: säga godmorgonhallå till alla brevlådor/se hur många sniglar som är vakna/köra försiktigt så man inte ramlar igen/vara så mycket uppe i det blå som man bara kan när man är fyra år. 

pust. 

ska nu njuta av en repris av Greys medan jag väntar på att andra lagret lack torkar. 
ftw! 

om ni nu inte är lika peppade som jag denna finonsdag så bjuder jag på inte mindre än tre låtar som man omöjligt kan lyssna på utan att nynna med: 

1

2

3


2 kommentarer:

Marielle sa...

Fem dagar! Yey!
Hoppas du är så pass pigg att du kan njuta av dem :-)

Anna sa...

nu är jag det! yey!